Klantenservice

 

Hier kunt u meer lezen over de wijze waarop u:
 

-Een artikel kunt bestellen
-Een artikel kunt annuleren
-Bijkomende kosten
-Levertijd
-Klachtenprocedure
-Garantie
-Ruilen
-Retourneren

 

Bestellen in onze webshop:

Wanneer u een poster wilt kopen doorloopt u de website en klikt vervolgens op de winkelwagen.  Indien gewenst kunt u alvast een account aanmaken om posters die u gaat personaliseren te bewaren. Wanneer u klaar bent met het peronaliseren van de poster kunt u de bestelling bevestigen. U wordt vervolgens verzocht om uw NAW gegevens in te vullen, u kunt nu de bestelling afronden en aangeven op welke manier u wenst te betalen. In elk veld kunt u nog wijzingen doorvoeren.  Wanneer u eenmaal in de betaalmodule zit kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.

 

Een poster is niet correct afgedrukt:

Het kan voorkomen dat een bestelde poster niet in orde blijkt na ontvangst. Zie hiervoor de klachtenprocedure. 

 

Foutieve vermelding:

Het kan voorkomen dat er een fout is gemaakt op de website in het aanbod of prijzen. Hiervoor is Posterstylist niet aansprakelijk en zal de klant direct informeren wanneer hier sprake van is.

 

Bijkomende kosten:

Alle producten die vermeld zijn op de website van Posterstylist zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. Verzending gaat met PostNL. In de betaalmodule staan de verzendprijzen vermeld. Verzending bedraagt € 6,50 voor posters vanaf het formaat 30 x 40 cm exclusief btw en brievenbuspakketjes t/m het formaat 21 x 30 cm € 2,73 exclusief btw.

Pakketten worden verstuurd vanuit Nederland, wanneer er een verzendadres in het buitenland is opgegeven zullen wij alvorens het pakket verzonden wordt, contact opnemen om eventuele extra verzendkosten te bespreken alvorens het pakket wordt verstuurd. Bij afwezigheid zal PostNL een bericht achterlaten wanneer het pakket opnieuw aangeboden wordt.

Wanneer wij het pakket versturen ontvangt u een email met de factuur van uw bestelling en het track & trace nummer waarbij u het pakket kunt volgen. Bij afwezigheid wordt het pakket bij de buren afgegeven.

 

Betaalopties:

– per bankoverschrijving, hier worden € 4,50 administratiekosten extra berekend om in de gaten te houden of u daadwerkelijk het bedrag overmaakt op onze rekening

– met ideal

– Rembours


Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw product onder rembours te laten verzenden. Bij deze methode betaalt u bij de postbode, gewoon aan de deur. Deze verzend- en betaalmethode in één kost € 23,20 tot 30 kg en is enkel mogelijk voor zendingen binnen Nederland. Wanneer u onder rembours koopt dient u de producten plus de rembourskosten contant aan de postbode af te rekenen. Rembours zendingen worden geleverd door PostNL.

 

Levertijd:

Wij verzenden onze artikelen tussen 1-5 werkdagen.

 

Klachtenprocedure:

Wanneer u niet tevreden bent over een artikel kunt u te allen tijde bij ons terecht.

Wij willen u graag informeren over uw rechten en onze klachtenprocedure.

Wat moet u doen?

  • Stuur een emailbericht naar info@posterstylist.nl

  • Omschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en maak bij beschadiging van een artikel 3 duidelijke foto’s bij daglicht en voeg deze als bijlage in de email

  • Vermeld uw persoonsgegevens, telefoonnummer en artikelnummer.

Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging dat uw klacht in goede orde is ontvangen met daarbij de informatie over de verdere procedure.
Indien nodig nemen wij telefonisch contact op voor nadere toelichting van de klacht.

Op basis van de verzamelde gegevens wordt gekeken hoe de klacht het beste opgelost kan worden en ontvangt u binnen 14 dagen hier een voorstel voor per e-mail.

Wanneer u niet tevreden bent met dit voorstel dient u binnen 4 weken per email te reageren op dit voorstel.

Er zal telefonisch contact opgenomen worden. In dit gesprek wordt een nieuw oplossingsvoorstel gedaan. Indien daarmee een bevredigende oplossing gerealiseerd wordt zal Posterstylist dit schriftelijk bevestigen.

Indien er geen oplossing volgt wordt na 14 dagen een definitief voorstel gedaan door Posterstylist, daarbij wordt dan aangegeven op welke wijze een 3de partij kan worden ingeschakeld.

“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)”.

 

Garantie:

Posterstylist levert graag kwaliteit. Posterstylist  garandeert dat de posters die geleverd worden aan alle normen en eisen voldoen, daarbij is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat u het recht heeft op een goed product. U kunt hier alles over nalezen op: Rijksoverheid/Wettelijke garantie.
Wanneer er een gebrek is aan een artikel voor of tijdens in gebruikname dan verzoeken wij dit direct te melden. Dit kan doormiddel van een email te sturen naar: info@posterstylist.nl Hang de poster niet op en stop direct terug in de verpakking.
Zorg dat u de aankoopbon altijd goed bewaart, alleen deze aankoopbon geeft u garantie.

De duur van deze garantie is 6 maanden. Deze termijn doet niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft.

Hierbij dient u rekening te houden met ondergaande punten:

1. Volg de juiste wasinstructies bij de textielproducten

2. De klacht is niet gegrond wanneer:

-beschadiging als gevolg van niet (juist) in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
-beschadiging door opzet of nalatigheid
– verkeerd gebruik of  nalatig onderhoud
– verandering of reparatiewerkzaamheden die de klant zelf of door derden op ondeskundige wijze en zonder toestemming van
Posterstylist heeft uitgevoerd.
– natuurlijke of normale slijtage

 

Ruilen:

U kunt een gepersonaliseerde poster niet ruilen of retourneren. Wanneer u niet tevreden bent met het artikel dient u de klachtenprocedure te doorlopen. Na de afhandeling van de klacht en mocht blijken dat de poster beschadigd of incompleet is zal het orderbedrag teruggestort worden op het rekeningnummer dat is gebruikt bij de aankoop inclusief de verzendkosten die er zijn betaald bij de aankoop.  

 

Retourneren:

Gepersonaliseerde posters kunnen niet geretourneerd worden alleen naar aanleiding van een klacht. Wanneer u een artikel wenst te retourneren dient u dit binnen 14 dagen aan Posterstylist kenbaar te maken, waarna u nogmaals 14 dagen de tijd heeft om dit artikel te retourneren.  Leest u hieroor de klachtenprocedure.

Het artikel kan per post teruggezonden worden naar Posterstylist, Pesetaweg 69, 2153 PJ  NIEUW-VENNEP. Voor meer informatie over ruilen en retourneren lees de algemene voorwaarden op onze website. “U kunt ook het Europese modelformulier voor herroeping gebruiken om kenbaar te maken dat u herroept, of voor het terugsturen.”  U kunt het Europese modelformulier voor herroeping gebruiken. Klik op modelformulier.

 

Wij zijn telefonisch te bereiken op 0031 (0)6 519 34 724 (er worden geen telefoonkosten in rekening gebracht)