Klantenservice
Hier kunt u meer lezen over de wijze waarop u:
-Een artikel kunt bestellen
-Een artikel kunt annuleren
-Bijkomende kosten
-Levertijd
-Klachtenprocedure
-Garantie
-Ruilen
-Retourneren
Bestellen in onze webshop:
Wanneer u een poster wilt kopen doorloopt u de website en klikt vervolgens op de winkelwagen. Indien gewenst kunt u alvast een account aanmaken om posters die u gaat personaliseren te bewaren. Wanneer u klaar bent met het peronaliseren van de poster kunt u de bestelling bevestigen. U wordt vervolgens verzocht om uw NAW gegevens in te vullen, u kunt nu de bestelling afronden en aangeven op welke manier u wenst te betalen. In elk veld kunt u nog wijzingen doorvoeren. Wanneer u eenmaal in de betaalmodule zit kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.
Een poster is niet correct afgedrukt:
Het kan voorkomen dat een bestelde poster niet in orde blijkt na ontvangst. Zie hiervoor de klachtenprocedure.
Foutieve vermelding:
Het kan voorkomen dat er een fout is gemaakt op de website in het aanbod of prijzen. Hiervoor is Posterstylist niet aansprakelijk en zal de klant direct informeren wanneer hier sprake van is.
Bijkomende kosten:
Alle producten die vermeld zijn op de website van Posterstylist zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. Verzending gaat met PostNL. In de betaalmodule staan de verzendprijzen vermeld. Verzending bedraagt € 6,50 voor posters vanaf het formaat 30 x 40 cm exclusief btw en brievenbuspakketjes t/m het formaat 21 x 30 cm € 2,73 exclusief btw.
Pakketten worden verstuurd vanuit Nederland, wanneer er een verzendadres in het buitenland is opgegeven zullen wij alvorens het pakket verzonden wordt, contact opnemen om eventuele extra verzendkosten te bespreken alvorens het pakket wordt verstuurd. Bij afwezigheid zal PostNL een bericht achterlaten wanneer het pakket opnieuw aangeboden wordt.
Wanneer wij het pakket versturen ontvangt u een email met de factuur van uw bestelling en het track & trace nummer waarbij u het pakket kunt volgen. Bij afwezigheid wordt het pakket bij de buren afgegeven.
Betaalopties:
– per bankoverschrijving, hier worden € 4,50 administratiekosten extra berekend om in de gaten te houden of u daadwerkelijk het bedrag overmaakt op onze rekening
– met ideal
– Rembours
Wilt u pas betalen bij het ontvangen van uw bestelling? Dan kunt u ervoor kiezen om uw product onder rembours te laten verzenden. Bij deze methode betaalt u bij de postbode, gewoon aan de deur. Deze verzend- en betaalmethode in één kost € 23,20 tot 30 kg en is enkel mogelijk voor zendingen binnen Nederland. Wanneer u onder rembours koopt dient u de producten plus de rembourskosten contant aan de postbode af te rekenen. Rembours zendingen worden geleverd door PostNL.
Levertijd:
Wij verzenden onze artikelen tussen 1-5 werkdagen.
Klachtenprocedure:
Wanneer u niet tevreden bent over een artikel kunt u te allen tijde bij ons terecht.
Wij willen u graag informeren over uw rechten en onze klachtenprocedure.
Wat moet u doen?
-
Stuur een emailbericht naar info@posterstylist.nl
-
Omschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en maak bij beschadiging van een artikel 3 duidelijke foto’s bij daglicht en voeg deze als bijlage in de email
-
Vermeld uw persoonsgegevens, telefoonnummer en artikelnummer.